Untuk Iklan, sila klik...

Wednesday, July 20, 2011

Rindunya aku pada dia Ya Allah...

APAKAH ADA IRAS PELUKAN MANJANYA??
YANG SELAMA INI TIDAK PERNAH KU DAMBA...
MENJADI SEBUAH PENYESALAN!!
YA ALLAH,
KENAPA DITIMPAKAN RINDU TAK BERKESUDAHAN INI DI ATAS BAHUKU SEDANGKAN AKU TAK MAMPU MENGGALASNYA..?
KENAPA DIHILANGKAN SATU DARI HARAPAN AKU SEDANGKAN AKU SEDANG MEMERLUKANNYA..?
KENAPA DIBERIKAN DERITA BERPANJANGAN DALAM JIWAKU SEDANGKAN SUDAH BANYAK KESAKITAN TELAH KU RASAI..?
KENAPA DISANGKUTKAN SEBUAH AMANAH ATAS KEPALAKU SEDANGKAN AKU SEMAHUNYA MENOLAK SEMUA ITU..?
KENAPA DISERETKAN KE LEMBAH YANG PAYAH PADAHAL AKU TELAH MERAYU SUPAYA DIRINGANKAN TANGGUNGAN..?
KENAPA DIKELUKAN LIDAHKU TIKA AKU PERLU UNTUK BERSUARA UNTUK NYATAKAN SEMUA KELUHAN INI..?
KAU HILANGKAN DIA BUKAN UNTUK MEMBEBANKAN AKU BAHKAN KERANA KAU MENYAYANGINYA...
KAU BUATKAN DIA PERGI BUKANLAH UNTUK HAPUSKANNYA TAPI KERANA MENUNTUT FITRAH SEORANG HAMBA...
KAU LANGKAHKAN KAKINYA BUKAN UNTUK DIA PERGI TINGGALKAN AKU TAPI UNTUK MENUJU MENGHADAP KUDRAT-MU...
BIARLAH DIA BERPALING DARI DUNIA YANG FANA INI MENUJU AKHIRATMU YANG ABADI...
DAN BIARLAH AKU TERBEBAN SUPAYA DAPAT AKU BERDIRI ATAS KAKIKU SENDIRI...
AKU REDHA....
SEBAB AKU PERCAYA, SETIAP YANG BERNYAWA TAKKAN KEKAL SELAMANYA...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails